Lietošanas noteikumi

SIA Bergamo Baltic, kas reģistrēts Rīgā, Brīvības gatvē 293A-2, Latvijā ar reģistrācijas Nr. 40003355751, turpmāk – internetveikals – nodrošina tīmekļa lapā www.bergamo.lv pieejamo saturu un preci saskaņā ar zemāk izklāstītajiem noteikumiem un nosacījumiem.

 

1. VISPĀRĒJĀ VIENOŠANĀS

Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.

 

2. PIRKUMU VEIKŠANA

Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem. Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus pasūtījuma noformēšanai. Pasūtījuma kopējās izmaksas pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.

 

3. APMAKSAS NOTEIKUMI

Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu platforma makecommerce.lv, Maksekeskus AS:

  • Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
  • Igaunijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Luminor
  • Lietuvas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB un Luminor
  • Somijas internetbanku maksājumi: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki
  • Visa/Mastercard karšu maksājumi

NB! Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.

Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei Maksekeskus AS.

Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.

 

4. AKCIJU NOTEIKUMI

Internetveikals periodiski piedāvās iegādāties preces uz akcijas noteikumiem. Šādam nolūkam tiks izmantoti atlaižu kuponi, turpmāk – promo kodi. Promo kods sniedz pircējam noteiktu atlaidi visiem pilnas cenas produktiem. Kods ir derīgs, iepērkoties interneta veikalā www.bergamo.lv. Kods var būt personīgs (izsniegts individuālam pircējam) vai publisks (izziņots šajā mājas lapā, Facebook lapā vai lojalitātes programmas e-pasta vēstulē; derīgs visiem klientiem). Lai izmantotu promo kodu, tas ir jāievada iepirkumu grozā, klikšķinot “Pievienot promo kodu”. Vienam pirkumam var izmantot vienu kodu (nevar kombinēt vairākus kodus). Kodu var izmantot atkārtoti, kamēr vien tā derīguma termiņš nav beidzies. Koda derīguma termiņš tiek norādīts tā izziņošanas brīdī. Atlaide netiek piemērota labdarības produktiem, dāvanu maisiņiem un kastītēm. Atlaides nesummējas.

 

5. PIEGĀDES KĀRTĪBA

Lai nodrošinātu luksus preču kvalitāti un sekotu vispasaules standartiem, preces saņemšana iespējama tikai BERGAMO veikalā - iepirkšanās centrā "Sky&More" 2.stāvā, Duntes ielā 19A, Rīgā. Preci iespējams saņemt uzreiz pēc apmaksas veikšanas.

 

6. ATTEIKUMA TIESĪBAS

Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža tikai tādā gadījumā, ja precei ir pamanīts ražošanas defekts. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jādodas uz BERGAMO veikalu Rīgā, Duntes ielā 19A, lai aizpildītu atteikuma veidlapu. Tirgotājs novērtēs defektu un aizpildīs preces atgriešanas aktu. Kad defekts ir apstiprināts no preču ražotāja, pircējs tiks informēts par preces apmaiņu. Pircējam ir pienākums atgriezt tirgotājam preci tieši tādā pašā stāvoklī un nebojātā preces oriģinālajā iepakojumā, kādā ir to saņēmis. Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir juridiska persona.

Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.

Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.

 

7. PATĒRĒTĀJA TIESĪBAS PAR LĪGUMAM NEATBILSTOŠU PRECI

Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 14 dienu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz [email protected].

Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas.

Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.

 

8. PIRCĒJA PERSONAS DATU APSTRĀDE

Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.

Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz [email protected].

 

9. STRĪDU IZŠĶIRŠANAS KĀRTĪBA

Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.

Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstarpēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.

Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.

© Bergamo 2023. Visas tiesības aizsargātas.
Internetveikala izstrāde: